Pages

Jumaat

Unit Amanah

Ada bermacam-macam jenis affiliate, untuk kali ini pula saya akan menerangkan satu lagi affiliate yang menarik, yang mana ia merupakan satu ebook yang menerangkan mengenai pelaburan Unit Trust, yang mana pada zaman sekarang ini dengan kedudukan ekonomi yang agak stabil, maka pelaburan satu lagi sumber yang boleh dijadikan pendapatan tambahan untuk kita. industri Unit Trust semakin berkembang dan mendapat sambutan yang baik daripada para pelabur.

Ini ditambah pula dengan kerjasama dan sokongan yang diberi oleh kerajaan dengan memberi peluang kepada pelabur untuk mengunakan akaun KWSP untuk melakukan pelaburan dan menambahkan pelaburan, Selain ia membolehkan peluang kepada rakyat Malaysia melabur di pasaran Unit Trust. Ebook ini merupakan panduan pelaburan unit amanah selain ianya mengandungi panduan untuk anda memaksimumkan pendapatan di dalam pelaburan ini. Mudah difahami dan praktikal. untuk maklumat lebih lanjut boleh lah Klik Banner di bawah ini:


Ungkapan Bistari - "Indah bukan pada zahir, Terletak pada bahasa, Tersandar pada budi,Terserlah pada hati, Bagi Yang indah itu ia sukar dimiliki tanpa dinilai dengan mata hati"

0 ulasan: