Pages

Isnin

Rahsia P.P.C Percuma

Bertemu lagi kita untuk kali ini, lama juga rasanya saya tak menulis, untuk kali ini saya nak bercerita mengenai e-book yang agak menarik, yang mana berkenaan Adwords, yang mana dari Adwords juga kita boleh menghasilkan pendapatan, e-book ini terdapat 69 muka surat yang mengandungi diantaranya ialah:

- 6 langkah A-Z bagaimana anda boleh mendapat kupon Adwords pelbagai nilai... dan ada yang anda boleh dapatkan secara percuma!
- Apa yang anda boleh lakukan utk mendapat $100 percuma di dalam akaun YSM anda (dan apa yang menghalang anda untuk mendapatkannya)
- Di mana anda boleh membeli kupon Adwords pelbagai nilai tanpa perlu membelanjakan jumlah yang sama!
- Bagaimana anda boleh membeli web hosting dan domain dan mendapat kupon Adwords dan YSM percuma! (Fakta: cara ini betul-betul licik dan tidak ramai yang sanggup menggunakannya!)
- Apa yang anda boleh buat untuk mengelakkan anda daripada kehilangan RM20 walaupun anda ingat cara tersebut boleh mendapatkan anda kupon Adwords!
- 36 kupon Yahoo Search Marketing bernilai USD25, 50, 75 dan 100 yang anda boleh tebus untuk kegunaan marketing anda!

Untuk lebih lanjut lagi boleh ler klik banner dibawah ini dan dapatkan lah ebook ini segera untuk menjana pendapatan anda dengan Adwords



Ungkapan Bistari – “Tiada satu pekara yang lebih beharga dari keiklasan dan tiada kemuliaan jika kata-kata tanpa pelaksanaan”

0 ulasan: