Pages

Jumaat

Photoshop

Bertemu lagi kita buat kali ini, lama rasanya saya tak menulis mengenai affiliate dan ebook, buat kali ini saya ingin bercerita mengenai satu ebook yang menarik dan merupakan affiliate yang bagus untuk kita sertai, apa yang ingin saya katakan pada hari ini adalah mengenai ebook Photoshop.

Photoshop merupakan satu perisian yang memudahkan kita untuk mereka grafik atau banner didalam pengiklan secara online dan cara mudah untuk kita mengedit sesuatu gambar yang kita ambil.

Dunia grafik bukan lagi suatu yang asing kepada kita yang biasa dalam pengiklan secara online yang mana kebanyakannya mempromosikan produk jualan dan sebagainya.

Namun mungkin tidak dinafikan terlalu banyak Panduan Photoshop yang ditulis dalam bahasa Inggeris dan ini menyebabkan rakyat Malaysia kurang berminat untuk menerokai dunia Photoshop kerana tidak memahami panduan tersebut kan?

Tapi apa yang penting ebook ini ditulis dalam bahasa melayu yang mana ia memudahkan kita untuk memahaminya dan dengan itu mudah juga untuk kita mempelajarinya, jadi ebook ini baik untuk sesiapa yang ingin mempelajari cara mengunakan perisian photoshop ini.

Sebenarnya untuk mempelajari Photoshop ini bukanlah sesuatu yang sukar, sekiranya kena pada caranya dan jika ada kemahuan, Buat mereka yang ingin mempelajari photoshop boleh lah mendpatkan ebook ini. Sekurang-kurangnya dengan adanya ebook panduan photoshop ini, sekurang-kurangnya kita mampu menghasilkan grafik kita sendiri dan sekurang-kurangnya kita mampu edit gambar kita sendiri

Ebook ini membantu kepada yang berminat untuk menguasai Photoshop dengan mudah dan pantas (walaupun anda tidak pernah menggunakan Photoshop seumur hidup anda), saya amat menyarankan agar anda untuk mendapatkan maklumatnya di sini, jadi dapakanlah segera ebook ini, dan kepada meraka yang berminat menjadi affiliate macam biasa ler jadi affiliate, apa yang penting klik jer banner dibawah ini untuk info lebih lanjut:-



Ungkapan Bistari – “Tiada kejayaan yang mudah untuk kita berjaya, kecuali kita berusaha tanpa kenal erti berputus asa”

0 ulasan: